neděle 3. listopadu 2013

Rychlá pohanková kaše

Venku chladno, manžel se věnuje dceři a já mám opět čas na svůj blog o jídle :)
Snad se mi podaří si tohle udržet a opět průběžně vkládat recepty se zdravými a mou rodinou odzkoušenými jídly.

Tuhle rychlovku jsme měli dnes na snídani a vřele ji doporučuju všem, kteří jako já milují chuť indického čaje.

čerpala jsem z knihy od BioLenky

Ingredience:
500 ml ovesného mléka z DM
200g pohanky lámanky
troška kandovaného zázvoru, kustovnice čínské a datlí bez pecky
0,5 lžičky čerstvě rozdrceného kardamonu
špetka skořice
sůl

Postup:
Mléko prohřejeme společně se sušeným ovocem a kořením. Vše rozmixujeme (nemusíme úplně do hladka) a přidáme pohanku lámanku. Odstavíme z plotny, přiklopíme poklicí a necháme 15 - 20 min. odpočinout. Kaše je hotová a podáváme.

U pohanky je důležité NEVAŘIT. Ztratila by tak mnoho cenných látek. 

Žádné komentáře:

Okomentovat